BESTELLEN
Hoe log ik in/maak ik een account aan?
Als je een nieuwe klant bent in onze webshop, kun je er voor kiezen een account aan te maken (rechtsboven), of je kunt tijdens het afrekenproces alleen je e-mailadres aan ons doorgeven, zodat wij de orderbevestiging naar je kunnen mailen. Wanneer je al klant bent en een account hebt, kun je rechtsboven inloggen met je e-mailadres en wachtwoord.
Hoe selecteer ik producten?
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel dat je graag wilt bestellen. Vervolgens kies je de juiste maat en druk je op de knop ‘bestellen’. Nu heb je het gewenste artikel in de winkelwagen geplaatst. Indien je meer exemplaren van hetzelfde artikel wenst, kun je het aantal aanpassen in de winkelwagen. Wanneer je je bedenkt, kun je met de knop ‘verwijderen’ het artikel uit de winkelwagen halen. In de winkelwagen kun je kiezen of je de bestelling wilt plaatsen en betalen of je kunt verder gaan met winkelen. Is je bestelling compleet? Klik dan in de winkelwagen op de knop 'afrekenen' en vervolg de stappen in het betalingsproces.
Toen ik een artikel in mijn winkelwagen legde, was het op voorraad, maar toen ik bij de kassa kwam was het uitverkocht. Hoe kan dit?
Een artikel wordt pas voor je gereserveerd als je de bestelling hebt afgerond. Het kan zijn dat het product op voorraad is op het moment dat je het in de winkelwagen legt, maar dat een andere klant je voor is geweest met betalen.
Mijn maat zit er niet meer bij, wat nu?
Het kan voorkomen dat het product niet meer in jouw maat op de webshop voorradig is. Je kunt in dat geval contact opnemen via een van de kanalen die hier worden genoemd. Wellicht dat we het gewenste artikel nog kunnen nabestellen.
Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als je een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond, dan krijg je van ons via je e-mailadres een orderbevestiging. Hierop staat een overzicht met de door jou bestelde artikelen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nee, je bestelling wordt direct verwerkt en verzendklaar gemaakt. Je kunt de bestelling uiteraard altijd retour sturen.
BETALEN
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Tijdens het bestelproces kun je je bestelling via iDeal betalen. iDeal is een online betaalmiddel, waarmee consumenten kunnen betalen via hun eigen bank. Met iDeal betalen worden er geen transactiekosten berekend.
Worden er transactiekosten berekend?
Wanneer je met iDeal betaalt worden er geen transactiekosten berekend.
Ik heb een couponcode, hoe werkt dit?
Tijdens het afrekenproces kun je de code invoeren. De actie wordt direct zichtbaar in het betaaloverzicht.
Spaar ik ook punten met mijn online aankoop?
Nee, met je online aankoop spaar je geen punten.
Zijn de prijzen in de webshop in- of exclusief BTW?
De prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW.
VERZENDEN
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij verzenden je bestelling met PostNL. In alle gevallen geldt: Op werkdagen vóór 15.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Zodra je bestelling verzonden is, kun je rekening houden met de volgende bezorgmomenten:
- Nederland: De volgende werkdag.
- België: binnen 2 tot 3 werkdagen in huis.
- Duitsland: binnen 3 tot 4 werkdagen in huis.
Worden er verzendkosten berekend?
Binnen Nederland verrekenen wij geen verzendkosten wanneer het totale bedrag meer is dan € 75,-. Wanneer het bedrag minder dan € 75,- is, rekenen we € 4,95 verzendkosten. Wanneer het pakket naar België of Duitsland verzonden wordt, verrekenen we € 13,- verzendkosten.
Ik wil een ander iets cadeau sturen/mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen, kan dit?
Ja, je kunt de bestelling op een afwijkend adres laten bezorgen. Tijdens het afrekenproces vul je je eigen gegevens in bij ‘factuuradres’. Bij ‘afleveradres’ voer je vervolgens het adres in waar je het wilt laten afleveren
RETOURNEREN
Gratis retourneren in de winkel!
Heb je iets via de webshop besteld, maar is het artikel niet naar verwachting of te groot of te klein? Dan bieden wij je de mogelijkheid om het artikel gratis in de winkel te retourneren. Zo kunnen we je meteen helpen met een passend alternatief! De (retour) kosten voor het terugsturen van jouw aankoop dien je zelf te betalen. Kosten voor het terugsturen van jouw aankoop worden niet door Lenssen Mannenmode vergoedt.
Het artikel past niet/is niet naar wens. Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, dat kan! Je kan het artikel bij ons in de winkel afgeven. In dat geval betaal je géén retourkosten. Retourneren kan binnen 14 dagen. Natuurlijk mag je ook het pakketje zelf terug sturen. Bij elke bestelling zit een retourformulier. Vul het retourformulier in (retourartikelen met bij een retourcode) en voeg het toe aan het pakket. Zorg er voor dat je de artikelen goed verpakt en dat de doos goed afgesloten wordt. Indien je de doos gebruikt waarin de bestelling ook is aangekomen, plak dan het nieuwe verzendlabel over de oorspronkelijke adressticker. Zo voorkom je onnodige vertraging. De (retour) kosten voor het terugsturen van jouw aankoop dien je zelf te betalen. Kosten voor het terugsturen van jouw aankoop worden niet door Lenssen Mannenmode vergoedt. Je bent vrij om te kiezen met welke pakketdienst je het pakketje terugstuurt.
Ik heb mijn bestelling retour gestuurd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zodra je pakketje bij ons is aangekomen gaan wij aan de slag om het zo snel mogelijk te verwerken. Dit kan enkele dagen duren, zeker als het pakketje net voor het weekend bij ons aankomt. Wanneer de retourzending is verwerkt, wordt het bedrag binnen enkele dagen op de door jouw gekozen betaalmethode teruggestort.
Kan ik het pakketje retour brengen in de winkel?
Ja, natuurlijk! Wij kijken graag meteen met je mee of we nog iets voor je kunnen doen. Het artikel groter/kleiner zoeken in de winkel, of we gaan met je op zoek naar een alternatief!
Kan ik een artikel omruilen?
Het is niet mogelijk om een artikel te ruilen. Indien een product niet past of niet naar tevredenheid is, kun je het artikel retour sturen. Het gewenste product, of de gewenste maat, kun je opnieuw bestellen bij ons in de webshop.
Wat zijn de regels voor het retourneren?
Indien je goederen retour wenst te sturen, dan dien je deze samen met de ingevulde retourbon te verpakken in de oorspronkelijke doos (indien mogelijk) welke goed moet worden afgesloten. Indien de retour gestuurde artikelen beschadigd zijn door eigen toedoen of gedragen zijn, dan zijn wij gerechtigd om de verminderde waarde van de producten aan je retour te betalen, met dien verstande, dat wanneer het product onverkoopbaar is het artikel niet wordt vergoed en zullen de artikelen door ons worden vernietigd. Dit kan je aangeven op het meegeleverde retourbon.
Welke kosten worden er gerekend voor het retour zenden?
De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Tenzij het een gegronde klacht betreft zoals een beschadiging of een fabricagefout. Je hoeft deze overigens niet zelf bij de vervoerder te betalen, maar dit wordt verrekend met het uit te betalen bedrag.
Wat moet ik doen als er een verkeerd artikel of beschadigd artikel geleverd is?
Wanneer je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangt mag je deze aan ons retourneren. Op het retourformulier dien je aan te geven dat het gaat om een verkeerde levering of een beschadigd artikel. Wij beoordelen de klacht en storten de eventueel gemaakte verzendkosten terug.
Ik heb een klacht. Waar kan ik deze naar toe sturen?
Ben je niet tevreden over een product of dienst? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan via een van de genoemde kanalen hier. We streven ernaar om binnen 1 werkdag te reageren. Wij geven je uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie.
OVERIG
Ik ben mijn wachtwoord/gebruikersnaam vergeten, wat nu?
Ben je het wachtwoord of gebruikersnaam van je account vergeten? Geen paniek, je kunt je wachtwoord of gebruikersnaam opnieuw aanvragen via de inlogpagina. Je ontvangt hierna een mailtje, met je inloggegevens. Klik hier om direct je inloggegevens op te vragen.
Kun je betalen met cadeaubonnen?
In onze winkel kun je betalen met de Fashioncheque, VV-card en onze eigen cadeaubonnen. In de webshop kun je helaas niet betalen met Fashioncheques, VV-card en cadeaubonnen.
Wat als één van de artikelen niet voorradig is, wanneer krijg ik dan mijn bestelling?
De artikelen die niet op voorraad zijn, kunnen niet worden uitgeleverd. Het bedrag wat je hiervoor hebt overgemaakt, wordt zo snel mogelijk gecrediteerd. De overige artikelen van de bestelling worden naar je opgestuurd.